Sunday, June 3, 2007

Duminicale

Am avut parte d-un uiched chiar mishto.
intai de toate cel mai demn e de mentionat ca am reusit sa ma intorc acasa, intr-o sambata seara, de la baute, cu bani la mine...wow...ma transfuorm !
apoi in ultima vreme vaz ca ma cam ocolesc ghinioanele (asta daca nu mentionez nenorocirea de meci numit Tara Galilor vs Cehia ce mi-o refuzat un concediu linistit cu bani multi).
Nu in ultimu rand, am baut cu Rashel ceea ce nu prea am mai apucat de ceva vreme. Chiar imi paru bine ca mo vizitat. Sambata ar fi trebuit sa ne pozeze cineva. Eram la mine la munca si jucam Football Manager. Bine ca nu ne-am infierbantat prea tare sa se sperie lumea.

Azi mor de cald, mi-e lene sa scriu prea multe si am ramas fara bere. Tragic.

Mai am inca o saptamana de munca si apoi un mult asteptat concediu. Plus Sibiul. Plus o saptamana in my dear home town. God damm ce greu trece saptamana asta si ce repede o sa treaca alelalte doo.

Ah sa nu uit.....am (re)vazut o ciudatenie de film numit The Fountain.... nush da io n-am priceput mai nimik din filmu asta...nici macar a doua oara. Perseverez :D
Cat despre The Abandoned pot spune ca e un film vazut ce chiar mi-o placut. E cu o tanti ce a fost adoptata si alearga sa-si cunoasca in mama rusie plaiurile natale. Trecand peste ideea banala de genu "ce dreacu sa mai cautzi intr-un catun prin rusia cand esti bine mersi in state", si acceptand versiunea cum ca o tragea atza spre loc de bastina, tanti asta incepe sa aiba diverse aventuri. Dar cum nush sa povestesc fara sa trag un mare spoiler mai bine ma abtin :D

Tre sa ies musai dupa bere.

Citindu-i pe altii...
Nu pot sa nu subscriu alaturi de Cata (desi e oleaca tarziu) si sa urez si eu la randul meo cu ocazia zilei de 1 iunie, un la multi ani tuturor noilor generatii de retarzi cocalari si veverite. Sa ne traiti.
la fel cum le urez sa traiasca si membrilor noii uniuni maghiare din romania. Membrii care observ tot din blogul omului de mai sus au cam luat-o razna. Eo mi-s calm de felul meu da astia chiar sar calul deja .

Damm...am coborat sa iau bere !


2 comments:

Radiera said...

Fantana aia e un cacat de film.

Anonymous said...

Fekete metal, man, fekete metaaaaaaaal!!!