Friday, May 18, 2007

Die Hard 7

mda,o saptamana cam greu de uitat. O jumatate mai exact. Un martzi perpetuu, reloaded and reloaded and reloaded.
Pai...nush cum sa incep ashea ca voi incepe brutal. Miercuri cam pe la ora asta descopar cu o netzarMuita placere ca orasu asta nu are doar oameni cat se poate de respingatori, manelishti, nesimtiti, ciobani cocalari, ci mai sunt si hotzi... Cam cale de vreo 7 milioane. din sertar. de la munca. Inutil sa mae precizez cine-i pune napoi. Dupa criza de nervi fireasca avuta in decursul ultimelor doo ore de pruogram, decid ca-mi bag bicioarele si ma duc la un fotbal. Cu sefii da pe la sediu si inca ceva lume. poate imi mai mut dreacu gandul. Ma duc acas, mananc ceva, stau putin de vb cu cineva pe net (care de altfel gaseste funny ca eo joc fotbal... True, intodeuna am sustinut ca aduc mai degraba cu Nietzche decat cu Lacatush) Anyway, cu spaima ca mi so furat si telefonul (pe care l-am descoperit ulterior uitat acasa) ajung la locul faptei, imbarbatat oarescum de reactia pasnica a sefilor la aflarea vestilor despre mileoanele Termuomaxului. deh...nu-s ei patronii.
In fine, ma schimb, jucam, ma simt bine, dar deh...ceva tre sa mi se intample. prima pauza luata coincide cu momentul in care descoper candid ca nu mae am adidasii din dotare. Aproape ca ma resemnasem cu gandul de a pleca in tropotzeii de fuotball acasa cand ma anunta cineva ca e un caine cu ceva ciudat in gura ce pute a hoit. dai si alearga pe za doggie dupa adidasi.... Intr-un final cand realizezaza si el ca spartan e more fun fatza de red dog, cedeaza si-mi inapoiaza prada. Sfarsit de oboseala psihica mai mult, in drum spre casa, ma opresc in Cinnamon (asta-i un bar asupra caruia o sa revin curand), sa beau "o" bere si sa vaz repriza a doua a finalei uefa. unde logic ca so nemerit sa tziu cu aia care au luat bataie. Pan sa ajung la ziua de joi mae mentionez una bucata criza de stomac nuaptea,de la stres si griji. m-is dobitoque.
Joi, multe nu s-or intamplat. asta daca nu mentionez ca am platit 4,5 meleoane chirie + intretinere. Da, stiu ca e ceva somehow regular, da sa-mi spuneti unu din voi care va face placere momentu...doar daca nu carecumva e buna proprietara. a mea are 70 de ani.
Vineri incepe cat se puate de pruost. Ploua afar si disear am bilet la Blind Guardian la Arenele romane (si cat m-am chinuit sa salvez biletele astea de seceta capitalei, dupa ce prima serie a cazut eroic in Cluj) Deci, dupa o saptamana de canicula ma trezesc exact cand nu trebe cu vreme buna de My Dying Bride. Fuarte interesant.
Ies de la metrou si cum vaz eu ca autobuzu nu vine (au si soferii astia de pe 136 un program...) iau pt o statie tranvelul. Ei...aici ma trezesc in plina pelicula Vatman Forever. Apare justitiaru negru si ma ntreaba de...logic, bilet. Ii egzplic omului, ca-s sarac chelea sulii nu alta, el nu si nu. a dreacu vroia buletin. lasa-l bah ca mi-s amarat. la care pica lovitura de gratzie in mualele capului. 800 de mii amenda. Replica mea (sincera) a sunat :"Abbb...aggg..aaabbss..aaaaggg..." In fine, imi revin si normal ca incerc sa gandesc logic, cum ca poate Vatman Forever asta, o avea si el un Vatwoman. Iara adicatelea daca are, si e femeie, io place si ei ceva frumuos. Iar daca n-are, poate vrea manance si stomacu lui ceva. Si, ashe descopar ca amenda in Bucuresti fara chitanta merge la 200 dar cum el e, citez, "baet de salon" imi ia doar 100. Sh asta pentru ca "tocma intra in tura sh are timp sa faca bani pentru ceva frumos". Ma bucur, da mie tocmai mi s-au dus dreacu cafelele de dimineatza. Ma smulg cu greu din Vatmobil sh ajung in stand. De munca n-am chef (doh...), Football Manageru nu-l deschid ca ma enervez, filme n-am, si mai mult, scriu acum, cu on-screen keyboard-ul. fuck. Ascult Nevermore-ul din 2005 (eu si inca juma' de complex :D) ma joc solitaire (imagine that!) si astept sa vie v-un tigan dornic sa vada daca am sandwichu in sertaru de la bireaux. Pana plec din orashu asta, p-unu tot il trimit pe plaiurile veshnice ale vanatorii.
Ah, si da, m-am hotarat. plec in uichend acasa in Brasheuv, sa ma relaxez putin, probabil sa beu cu prietenii, si sa-mi umplu bateriile pen ca vaz ca lately chiar traesc periculos sh am nevoie. Sper sa nu deraieze trinu.


LE: nici nu stiti cei ce atzi constatat pe messenger "it s alive", cat de la obiect a fost exclamatia :D
LE2: Does God play Sims?

3 comments:

Radiera said...

Esti si prost. Stii ca atragi dezastrul, dar tu te sui in tramvai fara bilet.
Cheama un exorcist, fiule!

Anonymous said...

:( banuiesc ca zambeste maine poate fi mai rau nu se prea mai aplica these days. dar mie imi pare rau.

Anonymous said...

cun satz para rau can imfectu ranjea asara la bere cu gura pan la urechi...ah, van zis ca lo facut ploaea varza la contzert? mwuhahahahaaa...

de alfel, eo ash zice cae suficiente sa imtre ntro biserica, dupe aea totu vine de la sine...ese legiunea dan el precun vespile dan stup can le enervezi.

az nuoapte lam debarcat la romana, mantreb dac o fi trecut strada far sa dea fo mashina peste el...