Monday, May 21, 2007

Deci...It is Alive !!!!!

Mah ori mi-s io prea obosit dupa trezitul la 4 jumate dimineatza si cele 3 ore de drum Brasheuv - Bucurresti, ori berile din seara asta m-au dat gata ori se intoarce lumea cu curu-n sus...
Deci las-o dreacu de treaba.....Pisica lu' Catila stiu cam ce mananca... Ricky (mai putin muraturi) baga in el tat ce-i dau... dar cu alienu asta cum dreacu faci ?....
Ma jur ca m-am scarbit profund numa la gandu de a avea astfel de aratare in casa.... pae daca asta scoate ceva din burta si ma ucide cu sange rece ?...daca imi cloneaza nevasta, defloreaza fiica si mai rau... si fiul ? Plus, daca bea mai mult ca mine ?.....la testat cineva pe partea asta ?...
Oricm....ciudatenia aia care imi aduce aminte de nush cate filme Sf dar si de seria Grimlies, mai degraba o vad pe post de mancare de caini decat de caine itself.....
Bleah....btw...sa va uitatzi pe site la galeria foto, ce tandru isi iau kinderii, (dobitocii viitorului) noile "pet-uri" in bratze....fucking retards...


In alta ordine de idei... (Pt ca asa ceva n-am cum sa uit. E prea marcant)
Azi m-am simtit cam ca Amelie Poulain... desi mai mult Pulan decat Amelie... va explic acu de ce...pe cat posibil...
Ma sui eu pe terasa personala sh-anume pe chepengu din casa si apoi hop pe casa. ma ashez confortabil la ceva berici.... si nu stiu cum, da' voyeuristu din mine, dornic sa vaza dragostea, a iesit la suprafata. si ca un adevarat Amelie, am si gasit iubirea chiar repede... la 7-8 metri distanta... la fereastra de vis-a-vis unde stiam ca sta un tip....well eroare... stau doi...iar azi erau 4....nu stiu daca sa ma mai aventurez in detalii...la urma urmei Amelie a fost un film care era permis celor sub 14 ani... but there definitely was no ordinary love...
:D

3 comments:

Radiera said...

Iti faceau cu ochiul aia? :D

Radiera said...

Seria e Gremlins, nu Grimlies baaaa!

Mike said...

uatevar :D