Friday, September 7, 2007

Cannibal Holocaust

Din prea mult plictiseala aseara am decis sa vad un film mai gore ashea. Nu stiu nici eu cum am ajuns sa revad dracia asta numita Cannibal Holocaust (pt ca prima data am zarit-o prin 92-93 si a fost atunci o reala trauma pentru stomacul meu) insa cred ca e unul din cele mai funny filme facute ever. Asta in ciuda faptului ca Ruggero Deodato adica regizorul a fost arestat in prima faza pt ca ar fi facut un film in care actorii chiar mor. Sa nu mai vorbim de animale. Si mai mult vad ca in 2009 se pregateste o reeditare a lui. De altfel sunt cateva chestii dragute p-aici de aflat despre filmul asta.
Dar in mare. Un nene antropolog cica pleaca pe urmele unor pusti teribilisti ce au disparut prin amazon.Cand ii gasesc mai erau o mana de schelete, aranjate p-un stalp alaturi de camera video reportofon si tot. Odata extrasa rola din aparat, vedem si noi ce so intamplat cu omuletii aia.
Sa va fie de bine!

PS Better to rest in peace in a warm body of a friend than in the cold ground :D

7 comments:

Kiaviseaza said...

mommy? :-S

Anonymous said...

e vb despre specia noastra in pielea goala. Io nici n-am ras nici n-am plans. Am consemnat. E adevarat ca m-a uimit cum un regizor crescut in societatea vestica a avut puterea mintii sa se detaseze de ce a invatat la scoala si sa lase lucrurile asa cum is ele.

Anonymous said...

cualte cuvinte nu suntem facutz a fi vegetarieni. ma gandeam eo...

Radiera said...

Ba, pune si mie filmu' pe ftp. L-am mai avut da am adormit de vreo 2 ori la el si l-am sters :D

prowler said...

ce ma si la asta fac remake? :|

Mike said...

cel putin din cate ne povesteste imdb-ul, da. Si chiar la o cautare apare si varianta viitoare (care am inteles ca e in post productie sau asa ceva)

Anonymous said...

eu unu cred ca e o facatura.adica aia sunt salbatici de la mama lor iar violate si taiate sunt femeile alea albe care numai a salbatice nu imi semanau.